♡ The fault in our stars ♡

Jag hoppas att  i redan har sett trailern och att ni har läst boken! Palla er iväg och se filmen, det är inget ni kommer ångra! ett tips, ta med en liten eller ganska stor näsduk! 
Så idag har jag äntligen fått träffa Moa en stund så vi passade på att gå på bio eftersom hon fyllde år medan hon var i Kroatien. Vi hann typ inte prata om något som vi egentligen behövde så jag får la ringa henne sen eller imorgon innan jag åker iväg men familjen. 
 
 
Igår va jag på torp med Karin, 
Vi checkade läget och skrattade en heeel del! Kul att kunna hålla kontakten och umgås med några från nian även fast det inte är så många. Men vi hade iaf sjukt kul och hoppas verkligen att vi ska ses snart igen.
 
Denna veckan blir det dåligt med bloggande för jag ska iväg med famlien så titta in igen på söndag så får vi se om jag är tillbaka. 
 
Men nu ska jag packa klart
 
Hope you like it, love E ♡ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0