♡ Allvaret igång ♡

Ny vecka nya möjligheter! Egentligen ska jag tänka på varje vecka men jaja. Denna veckan började iaf allvaret, i går var det nationella svenska, gick väl sådär, är inte toppen nöjd men tycker inte att jag presterade dåligt heller. På torsdag fortsätter vi med sista delen i svenskan, det är den delen jag är mest nervös över men jag tror det kommer gå bra. 
Idag var det en ganska chill dag i skolan, vi skulle ha slöjd men våran lärare va på läkarbesök/sjuk så vi fick göra lite vad vi ville för att hålla oss sysselsatta utan lärare. 
På träningen körde vi två timmar show vilket vi behövde så ni verkligen ska få se något bra! 

Imorgon är det kort dag i skolan och sen blir det kalas för kusinen. 


Hope you like it, love E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0