Showvecka

Nu går vi in i showveckan vilket betyder extra träningar. 

Har haft mycket att göra och därför inte hunnit blogga men nu så blir det ändring på det eftersom jag har fått lite mer tid. 
Va och hämtade min glossybox igår och jag bara älskar den! Imorgon ska jag ta en härlig dag med Moa och sedan åka till ishallen för att träna lite. 

Nu har vi fått våra klasströjor, sååå mysiga! 
Oj vilken bra bild men jaja ;)


Va åå torp igår och fick med mig dessa underbara tröjor från den ny öppnade butiken på torp, Rut and circle älskar älskar älskar att butiken har öppnat på torp.



Hope you like it, love E 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade dom och när kommer månadsfavorit videon ut??? :)

2014-03-31 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0