♡ Sjuk Emmie ♡

Sjuk igen, vad är det med mig? Är sjuk hela tiden! när jag börjar bli frisk så blrjar jag med allt med en gång, vilket jag vet att man inte ska göra men jag hinner verkligen inte med att vara sjuk nu. 
 
Har haft fullt upp denna helgen, Fredagen började med träning och sedan var det en mysig kväll med många vänner. Lördagen var det upp "tidigt" haha inte speciellt tidigt men jag var trött;) och iväg till träningen och efter träningen var det snabbt iväg till torp för att fixa lite hemligheter ;) okej nu ör det inte hemligt längre;) Jag, Joanna, Matilda, Annie, Lisa och Sara hade en lite överraskningsfest för Agnes som fyller år nästa vecka. Så på torp köpte jag presenter till henne. Matilda följde med hem och sov här, och vi hade det mysigt. Sen så var det dags för tävling, kände redan då att jag inte var på topp men jag ville inte känna efter så jag körde, sista tävlingen för säsongen och sista gången men mitt program, nytt nästa år. Ska bli kul men jag vill ändå inte byta känns som att programet är så jag men jag tror att min tränare kommer hitta världens bästa musik som passar mih perfa!
 
Idag vaknade jag då med feber och har haft feber hela dagen så jag har bara legat i sängen och varit död. Kommer vara hemma imorgon också, får se om jag orkar ta mig till ishallen för att träna på showen, vi får se om jag orkar och får. 
 
 
 
Jag måste bara få tycka lite om dessa nomineringar hit och dit och allt, den där öl grejen som gick varmt på fb ett tag eller aa typ förra veckan eller två veckor sedan. Ja visst det kanske är en kul grej me när man ser ungar som klappt fyllt 14 svepa ett helt jävla glas med öl... nej det tycker jag inte är okej! 
Sen helt plötsligt kommer denna nomineringsgrej börjar gå på instagram, där man ska sponsra barncancerfonden och hjag blev nominerad förut. Visst tycker inte att man ska behöva bli nominerad för att man ska ge pengar till barncancerfonden man jaja nu är det många som gör det och det är väl bra ;)
 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0