♡ Sjuk hela veckan ♡

Japp som rubriken säger så har jag varit sjuk hela veckan och varit hemma från skolan. 
 
Hade planerat att göra månadens favoriter denna veckan eftersom att det var uppskattat förra gången, åmen eftersom att jag blev sjuk får det bli nästa gång jag hinner. 
 
I julklapp fick ju jag glossybox, har nu med den boxen jag fick i julas fått tre boxar och jag är sååå nöjd! I februariboxen fick jag en återfuktande kräm, som att dom visste att min börjar ta slut och jag snart behövde köpa en ny, dessutom var det samma märke och samma kräm heeeeelt underbart! Fick också ett fint sommarlack som är oranget underbart när man är brun! Fick också ett nude färgat lip gloss, har int ehunnir prova det än men det ser ut att vara super fint! Det är tre grejer jag fick i den senaste boxen och jag är såååå nöjd! jag tycker verkligen att ni ska prova. Det kanske inte är något för er men jag kan nästan lova att ni kommer älska det!
 
Nu börjar Isshowen närma sig! 29 dagar kvar. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖR EN FEBRUARI FAVORITER! Snälla snälla snälla!!!!!

2014-03-10 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0