♡ Datorer ♡

 Asså just nu är inte tekniken med mig... Jag hatar detta! 
 
På Tisdag ska helvetesgrejen in på lagning och jag tänker inte ta emot den för än den funkar, dock ska jag lämna tillbaka den till skolan om typ 17 dagar. 
 
Nu är alla mattenationella klara och det är sååå skönt, dock kunde det ju ha gått mycket bättre. 
I onsdags när jag satt och pluggade ringde mamma och frågade om jag skulle gå på cirkus med min bror och vad gör man inte för att slippa sitta och plugga matte. 
Torsdagen åkte jag till ishallen och kollade på mina underbara tjejor, så duktiga!!! 
 
Fredagen blev skolan och sedan hem och chilla och kolla på let´s dance och jag tyckte att rätt person vann! BENJAMIN! Asså han är sååå duktig och söt och aa jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. 
 
Lördag sov jag jätte länge och åkte sedan till torp och åt en glass på donken där olivia har börjat jobba. 
Sen åkte jag direkt till farmor för hon fyllde år och sen såg jag på Eurovision och gud vad bra det gick för underbara sanna sååå duktig! Och när eurovision började skrev jag på twitter @emmieberntsson att jag lovade att österrike skulle vinna och vem va det som vann? jo österrike, Vad a det jag sa?!
 
Idag har jag bara haft en slö dag kollat youtube, serier, bla bla bla bla, så härligt. 
 
Nu kör vi ny vekca nya tag 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0