♡ Maj! ♡

Shit vad tiden går fort! Men nu för säkert hundrade gången att jag ska ta tag i bloggandet...
 
Detta kommer bli ett inlägg med lite bilder sen jag skrev sist. 


På påsk var jag och Joanna på stan och kollade på ett påskspel typ, mysigt att träffa Joanna en stund 

Jag och Moa provade frozen yogurt på stan såååå gott! Slutade med att jag sov hos Moa ;) blev likadan glass med Oliva två dagar senare typ ;) 

Woooow snygg bild ;) haha absolut inte men det blev ett par nya skor, har trampat igenom och slitit ut mina vita converse. 



Jag har hunnit med att göra glass också, vitchokladglass med oreo och chokladsås 



Det blev en liten bio tripp med Moa också, the other woman sååååååå bra den tipsar jag verkligen om! Bästa filmen! 

Har hunnit vara en sväng på vårdcentralen för jag hade så ont i halsen, kan vara en liten halsfluss så vilket betyder att jag inte får träna (gråtandegubbe) 


Igår blev det en tur till torp med Olivia och det blev subway som vanligt ;) 
Sen åkte vi in till city där vi käkade jordgubbar och naturgodis


När Olivia åkte hem hittade jag Moa gående så då blev vi kvar på stan någon timme till ;)  

Så skönt att vara ledig idag men imorgon så ska vi ju gå till skolan igen för att lärarna inte har något bättre för sig. Imorgon efter skolan blir det iväg till en kompis och fira henne sen sover Olivia här och på lördag blir det mer firande 👍


Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0