Massor av frågor!

Fullständigt namn -  Emmie Berntsson
 
Ålder - 5982 dagar
 
Vart bor du - Uddevalla
 
Husdjur - Hunden Pigge
 
Födelsedatum - 9 Januari
 
Syskon - 1 stycken
 
Hårfärg - mörkblondt antar jag,
 
Ögon färg - Blå gröna
 
Längd - 166 -168 cm
 
Favorit land - Storbritannien tror jag ;)
 
Favorit färg - Kombon mellan marinblått och vitt är ju underbart!
 
Närmaste tjej vänner -  om man inte menar bara bästa vänner så är det Olivia, Moa, Joanna, Matilda, Agnes och Karin är ganska nära eller vi har sjukt kul ihop och skrattar alltid
 
Närmaste kill vänner - Oscar och Isak
 
Är du singel eller i förhållande just nu - Lever livet som singel
 
Tränar du - Ja, konståkning
 
Beroende av nått - Choklad
 
Röker du - Ja minst 20 cigg om dagen... nej det gör jag inte
 
Snusar - Nej
 
SENASTE
 
Person du tänkte på - Karin ;)
 
Person du pussade - Bror min
 
Gången du grät - Hmm... förra veckan när jag va med Moa och vi lyssnade på någon grej men någon som har dött i cancer
 
Person/personerna som såg dig gråta senast - Moa
 
VEM
 
Vill du krama nu - Moa
 
Träffade du senast - Familjen (?) annars så va de väl Farmor, kul svar på denna fråga ;)
 
Får dig på bäst humör - Mina underbara kompisar!
 
Vet mest om dig - Moa och Olivia skulle jag tro, tror jag är gasnka öppen men vad jag tycker tänker och vad som händer i mitt liv men personer som jag litar på.
 
VAD
 
Gör dig glad - Träna, vara med min aunderbara vänner
 
Gör dig ledsen - Jadu, Falska vänner
 
Längtar du till - LONDON, Sommarlov!
 
Ångrar du i ditt liv - Jag vet inte, antagligen gasnka mycket. 
 
Har du svarat ärligt på alla frågor - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0