♡ Nedräkning! ♡

Asså Shiiit det är det tre veckor kvar till Jag och Olivia åker till London.  Det är helt sjukt!
Det är typ en dröm för alla friendos att få resa ihop och jag tror inte att jag har fattat det riktigt än att jag och Olivia ska åka till London tillsammans. Jag kommer flyga för första gången... Det som oroar mig mest är flygplatsen, kommer jag itappa bort mig själv? Gå på fel plan? ha för mycket packning? Nä jag vet att inget avd et kommer hända och om jag skulle ha för mycket packning så får jag bara lägga lite i olivias väska asså shiit det löser sig men själva flygningen är jag inte specillt nervös över, fast jag har ju tänkt tanken att planet skulle försvinna som det gjorde med det där planet som skulle til malaysia eller vad et nu va ;)
 
 
Snart har vi planerat allt in i minsta detalj, dock vet jag ingen bra väska som jag kan packa i än men det hinner jag ju lösa tills dess ;)
 
 
Nog pratat om London, just nu tycker jag att det är helt onödigt att gå i skolan för vi gör inget nödvändigt ändå, okej idag jobbade vi med religion inför nationella torsdag fredag men det var också det ända. 
Nästa vecka är det prao och veckan efter det är det bara två och en halv dag i skolan och sen är det LONDON! sen är det skolavslutning, känns sååå konstågt att jag aldrig kommer att gå i samma klass som dom igen, visst skönt men kommer sakna vissa ;)
 
Hope you like it, love E 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0